NV Brno 17.-18.10.

19.10.2009 07:03

 

Tak jsme se vydali na NV do Brna. S jakou nadějí jsme tam jeli, tak těžce nás potopili. Nevím, co jsme komu udělali, ale to co rozhodčí předvedl, mě šokovalo. Psa prohlédli letem světem (rozhodčí a ta co se zaučuje) a ještě se podivovali nad tím, že má 4 roky! (nechápu, co je na tom zaráželo) Vůbec po nás nechtěli zaběhnout kolečko, jen trojúhelník a pak rovinku. To co pak následovalo mě dostalo. Doběhli jsme rovinku, ti odešli na opačnou stranu, přitom jsem zaslechla jak se rozhodčí ptá " To je ten co jste říkala?" a ona odpovídá "Jo to je on". Pak následovala šuškanda, kdy oba stáli tak, že byli téměř zády k nám, jen nás po očku sledovali, pak se otočili ke stolku se zapisovatelkou, další šuškanda a nakonec mi ta pomocnice donesla papír s tím, že na výbornou nemá, že nemá žádný hrudník, chodí křivě apod. (divím se že mu neřekli, že má 5 běhů). Rozhodčí nás maximálně ignoroval. No zhnuseně jsem odešla. Nevím, ale mám za to, že snad existují nějaká pravidla jak se má chovat rozhodčí na výstavě, či se snad pletu?! A netušila jsem, že taková mafie vládne už i na výstavách (zkoušky jsou jiná kapitola)

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode